Bijna naar Afrika - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu Bijna naar Afrika - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu

Bijna naar Afrika

Door: Stichting Behoco

Blijf op de hoogte en volg Mandy, Mieke en Ria

23 Juli 2015 | Kenia, Mombassa

Hallo lieve mensen,

Nog een korte tijd en dan vertrekken we op 14 Augustus naar Kenia.
Spannend maar ook heel leuk, we kijken er enorm naar uit.

We gaan met z'n drieën naar Mombasa om daar 3 weken lang een klein stukje bij te dragen bij een project met straatjongens.

Voor degene die het leuk vinden om ons te volgen op onze reis en het verblijf daar hebben wij deze site aangemaakt.
Wij gaan proberen om jullie hier een stukje van mee te laten genieten van onze belevenissen daar.

Groetjes Mandy, Mieke en Ria

• 26 Juli 2015 - 21:31

Jet:

Wauw super gaaf. Ben benieuwd, misschien in de toekomst ook iets voor mij om te ondernemen.

• 27 Juli 2015 - 22:19

Toos Van Delft:

Ik wens jullie een behouden en mooi reis.
    heel veel succes met jullie goede doel.

• 28 Juli 2015 - 13:33

Jolanda Van Delft:

succes dames maak er een leuke zinvolle tijd van.

• 29 Juli 2015 - 21:13

Marij:

Dames een hele goede reis en veel succes in Mombasa!!!En leuk jullie te volgen!!!!!

• 02 Augustus 2015 - 00:25

José :

Succes met de allerlaatste voorbereidingen. Een hele goede vlucht ✈️
    Ik ga jullie zeker volgen!

• 02 Augustus 2015 - 10:42

Marja,bert:

succes .we gaan jullie met grote belangstelling volgen

• 03 Augustus 2015 - 21:50

Jeroen En Monique:

Heel veel succes daar!

• 04 Augustus 2015 - 20:30

Ans Klerks:

Hallo dames,

wat bijzonder zeg naar Mombasa,ik wens jullie een goede reis en veel succes, vergeet niet ook te genieten
    daar!

• 10 Augustus 2015 - 00:00

Jeanette Tolk:

Dames,
    geweldig dat we jullie kunnen volgen. heb nu wel spijt hoor maar ja ik had die keuze gemaakt.maar ik ga jullie zeker volgen. hoop dat je ook zult genieten.

• 12 Augustus 2015 - 20:51

Jeanette Tolk:

Dames,

hele goede reis, pas goed op elkaar daar in dat verre Afrika.
    hou ons op de hoogte van jullie avontuur.
    liefs

• 13 Augustus 2015 - 16:37

Mandy-Ria-Mieke:

Komt goed lieve mensen...morgen is de grote dag van vertrek...spannend maar vooral ook heeeeel leuk!!!! Wij hebben er met zijn drietjes enorm naar toe geleefd...mooi ook die voor periode samen...appen...steeds weer overleg wat wel of niet mee kan of mag...prachtig!!! De tijd is snel voorbij gegaan en nu is het dan zover! Waar de tijd het toelaat gaan wij met regelmaat jullie een stukje laten mee beleven op afstand...gezellig!!!

Groetjes

Mandy-Ria en Mieke.

• 15 Augustus 2015 - 18:15

Melanie Van Heist:

Hoi Dames,

Ik ga jullie zeker volgen, ben hèèl benieuwd hoe jullie het stellen daar, een hele uitdaging.
    Met leuke dingen, emotionele momenten, gezelligheid, en voldoening.
    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad.
    De groetjes van iedereen hier!!!!
    Melanie xxxxx