Stukje belevenis vanuit Mombasa - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu Stukje belevenis vanuit Mombasa - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu

Stukje belevenis vanuit Mombasa

Door: Mandy Mieke Ria

Blijf op de hoogte en volg Mandy, Mieke en Ria

19 Augustus 2015 | Kenia, Mombassa

Als eerst willen we melden dat het internet ons regelmatig in de steek laat.

Zondag met z'n allen naar de kerk, we zaten met 10 personen in een gewone auto hoe bijzonder jongens op schoot en zo op weg. Voor elke leeftijds groep een aparte dienst en wij als volwassenen in de grote kerk heel bijzonder mooie samenzang en een geweldige preek dit alles in het engels.
Later terug thuis spaghetti gemaakt door ons en gezamelijk gegeten. Voor iedere maaltijd bid een van de jongens een gebed met heel de groep hand in hand.

Maandag Mandy de boys les gegeven, Ria en Mieke hebben schoongemaakt. 's middags activiteit dans en muziek gedaan met de boys. Daarna met de tuktuk naar Misa Malu gegaan waar Luc woont een Belg die hier een vakantie verblijf heeft, een waar paradijs. 'Savonds weer met de boys gegeten en daarna bijbel studie bijgewoont en deze avond verstoppertje gedaan met de boys.

We hopen als internet het toe laat vrijdag weer iets van ons te kunnen laten horen.

• 19 Augustus 2015 - 22:17

Marij:

Dames,

Dat gebeurt niet elke dag met zo veel jongens in een auto.
    En goed gepoetst dames, gezellige dagen en tot het volgend verslag!!!