Dit wilde we nog even kwijt…. - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu Dit wilde we nog even kwijt…. - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu

Dit wilde we nog even kwijt….

Blijf op de hoogte en volg Mandy, Mieke en Ria

04 September 2015 | Kenia, Mombassa

Terug naar het begin, aankomst in Nairobi. We moesten de koffers van de band halen,
Mandy en ik hadden snel onze koffers van de band gehaald, want erg veel tijd hadden we niet om over te stappen. Melissa stond daar om 8.30 uur met 2 auto’s ons op te wachten.
Mieke had alleen nog maar haar bruine koffer en stond te wachten tot haar licht blauwe koffer voorbij kwam, ondanks dat wij zeiden dat ze alleen een roze koffer bij zich had. Mieke riep vervolgens: ‘Ik weet toch zelf zeker wel welke kleur mijn koffer heeft!’. Dus wij wachten en wachten, maar geen lichtblauwe koffer. De roze koffer kwam echter wel een aantal keer voorbij. Ik besloot stiekem te kijken op het moment dat Mieke aangifte van vermissing deed, en ja hoor, het was de roze!
Het resultaat hiervan was dat wij vervolgens het vliegtuig hebben gemist. Gelukkig mochten wij zonder bijbetaling de volgende vlucht nemen. Dit was dus al met al een bijzonder begin van ons verblijf in Afrika.
Jullie snappen denk ik zelf ook wel dat de woorden roze en lichtblauw regelmatig voorbij kwamen.

xxx

  • 04 September 2015 - 15:43

    Marij:

    Dat geloof ik zeker, maar ik denk nu wel dat ze het verschil zie tussen roze en lichtblauw
    Hoop da ze het straks ook nog weet bij aankomst op het vliegveld

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy, Mieke en Ria

Actief sinds 09 Juli 2015
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9819

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 04 September 2015

vrijwilligerswerk mombasa

Landen bezocht: