Karibu Kenya - Welkom in Kenia - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu Karibu Kenya - Welkom in Kenia - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Mandy, Mieke en Ria - WaarBenJij.nu

Karibu Kenya - Welkom in Kenia

Door: Mandy, Ria en Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mandy, Mieke en Ria

17 Augustus 2015 | Kenia, Mombassa

Hallo lieve mensen,

Na een reis van 14 uur via Brussel – Amsterdam – Nairobi aan gekomen in Mombasa, waar we opgehaald werden door 2 auto’s. Deze auto rit was een ware cultuur shock voor ons Nederlandse dames door Mombasa waar je de mensen ziet leven van dag tot dag om te overleven. Maar al tijdens die ene auto rit realiseren we ons heel goed hoe geweldig we het hebben in ons Nederland en dat ook voelde tot in ons hart en ziel. De jongens van het verblijf waren erg beleefd, stelde zich voor en namen de koffers mee naar onze kamer. Het is een gezellige kamer met natuurlijk klamboes om ons bedje, simpel maar netjes en heel gezellig.

De eerste dag ’s avonds al gelijk boodschappen gedaan met Melissa in een nabij winkelcentrum. Veel matatu’s (volkswagen busje) en pikki pikki’s (Brommers) en tuk tuk’s (3 wieler) dit zijn vervoers middelen om hier van a naar b te komen. Later met de jongens samen gegeten, rijst met witte kool die heerlijk was klaar gemaakt door een van de jongens.

• 17 Augustus 2015 - 22:02

Marij:

Goede dag dames,

Leuk te lezen dat de reis goed is verlopen en dat jullie goed zijn aangekomen.
    Heel veel succes, plezier en werk ze een beetje.
    Geniet ervan!!!

Groetjes Marij

• 17 Augustus 2015 - 22:22

Ruud En Janneke:

Leuk om te lezen en te zien!! Veel groetjes!